2010 m. vasario 5 d., penktadienis

2010-01-31 Margao

Po baisiai karštos nakties ir pamiegojus gal tik kelias valandas, nusprendėm, kad Vasco da Gama – ne tas miestas, kur mes norėtume ilgiau būti. Todėl papusryčiavę nusprendėm, kad reikia persikelti į Margao (kur ir planavom apsistoti atvykę į Goa).

pusryciai Vasco da Gama Utapamas su pomidorais ir Masala dosa Indija

Eidami viešbučio link paklausinėjome taksistų, už kiek nuvežtų mus į Margao. Kaina mums pasirodė didoka, todėl viešbučio registratorės patarti dar nuėjome į traukinių stotį. Ten sužinojome, kad traukinys už dviejų valandų ir jo bilieto kaina žmogui 20 lietuviškų centų. Taigi lyginant su taksi kaina ji skyrėsi 100 (!) kartų.

traukinio vagonas i margao indija

Dar turėjome abejonių, ar verta su lagaminu važiuoti traukiniu, baiminomės, kad bus labai daug žmonių ar šlips kokie indai kaimiečiai su vištomis krepšiuose. Bet mūsų baimės nepasiteisino – visi žmonės buvo pakankamai normalūs, jokių vištų ar kitokių gyvulių irgi nematėm. Vagonas, aišku, ne pačios geriausios būklės, turbūt valytojų rankų ar dažytojų nematęs nuo pastatymo laikų, bet važiuoti juo įmanoma.

margao gelezinkelio stotis goa indija

Išlipę reikiamoje stotyje taksi nuvažiavom iki viešbučio. Gerai, kad jau buvom susižinoję, kokiame viešbutyje norim apsistoti. Et, geras daiktas tas internetas ir keliautojų forumai. ;) Viešbutis normalus, netgi sakyčiau prabangiausias iš tų, kuriuose jau buvom. O kaina skiriasi vos keliais litais. Ir kambarys su A/C (oro kondicionierius). Manom, kad jis pravers, nes po praėjusios nakties tik su besisukančiu Fan‘u (tas, kur ant lubų kabo ir sukasi) norėjosi pailsėti geriau ir vėsiau.

Tik vėliau, kai jau pradėjom ilsėtis, išryškėjo gana ženklus šio viešbučio minusas – už mažiau nei 20 metrų nuo viešbučio yra traukinių bėgiai, o jais, kaip suprantama, kartas nuo karto praskuodžia traukiniai. Ir jie būtinai signalizuoja... Ausų kištukai vėl pravers. Nors aš ir nemoku su jais miegoti....

Pirmas įspūdis, apžiūrėjus miestelį, visai neblogas. Miestelis labiau sutvarkytas, netoli toks miesto parkas, kuriame jautiesi kaip botanikos sode – gėlių įvairovė didžiulė, viskas žydi, šiukšlių nesimėto. Pastatai tokie truputį su portugališka įtaka, galima pamatyti visai neseniai nudažytų ryškiomis spalvomis namų. Ir čia netgi yra pėsčiųjų perėjos!!! Taigi visai nieko. Ir niekas į mus nespokso.

Tik maistas čia nelabai koks. Ir, beje, Goa pastebėjom tokį dalyką, kad pas juos meniu surašyti patiekalai skirstomi laike – vieni patiekalai pusryčiams, kiti užkandžiams apie pietus ir, galiausiai, visi pagrindiniai skirti valgymui nuo 7 valandos vakaro. Taigi dažniausiai nuo 15 iki 19 valandos tikėtis pavalgyti yra beviltiška, gali gauti tik užkandžius.